AbdulRahman Ayyash
 

AbdelRahman Ayyash's Facebook profile

Friday, 9 February 2007
ياااااه يا بلد
بقى هي دي مصر؟
يا علي .. صدقني لو كانت البلد كده
يبقى الهجرة منها حرام قبل ما نخلص على الناس دول
اللي حصل يا اخواننا
ان واحد داس على رجل اخو علي الصغير ( أسامة) بالموتوسيكل
كسرله رجليه الاتنين !!!!
الناس راحوا يعملوا محضر في القسم
ووالد علي ساب القسم ورجع على المستشفى لابنه
اول لما مشى .. الظابط اللي في القسم مشى الراجل ابو الولد اللي كان سايق الموتوسيكل
ليه يا حلاوة ؟؟؟
عشان الراجل ظابط
وتحفظ على صاحب الموتوسيكل
اللي واضح انه كان متأجر يعني
بعدها مش بس كده
الراجل بدأ يهزأ في علي اللي كان في القسم على ما والده يروح ويرجع
انا سؤالي بس
لو بلد ماشية بالنظام ده ؟
مستنيين منها فعلا اصلاح ؟
وللا مستنيين من نظامها اصلاح
وللا حتى مستنيين من رئيسها الله يخرب بيته اصلاح
ربنا ياخدهم بدري ويريحنا منهم ومن أشكالهم
وسلامة أسامه يا علي :) ..
ان شاء الله نبقى نيجي نشوفه
سلامو عليكم

Labels: ,

posted by AbdElRaHmaN Ayyash @ 03:51  
8 Comments:
  • At 9 February 2007 at 20:58:00 GMT, Blogger محمود سعيد said…

    البلد أساساً سمك لبن تمر هندى

    انت لسه هى ديه الفوضى الخلاقة
    صناعة مصرية 100%
    صناعة النظام

    والله الموضوع ده قارفنى وقارف اللى خلفونى

     
  • At 10 February 2007 at 08:52:00 GMT, Anonymous إخوانية said…

    و الله الموضوع ده مش قارفكم انتم بس ...هو قارف كل الناس.... بس ارجع و اقول اننا نستاهل...شعب عنده كم من السلبية و الجبن و الخوف... شعاره و أنا مالي...يبقى يستاهل اللي يجراله...أرجع و اقول ان نهاية النظام ده قريبة جدا..بس تذكروا..ان لعن النظام مش هو سبيل التغيير..شدوا حيلكم يا اخوان..

     
  • At 10 February 2007 at 12:30:00 GMT, Blogger صوت عصفورة said…

    http://ba7ebelnoor.blogspot.com/
    hjlkn hk;l j.,v,kd ikh

     
  • At 10 February 2007 at 12:31:00 GMT, Blogger صوت عصفورة said…

    اتمنى تزوروني.. وتعدوا على مدونتي قريبا

     
  • At 10 February 2007 at 18:41:00 GMT, Blogger AbdElRaHmaN AyYaSh said…

    يا اخواننا والله الموضوع بسيط ..
    بيحصل في كل حته
    بس اللي مش بسيط هو الشعب النايم
    يعني انا لو هحكم بلد فيها شعب زي ده
    هعمل ايه يعني غير كده
    ربنا يستر
    ----
    وأكيد مش هنقف على الكلام بس يا اخت:)
    لازم في خطوات جديدة
    ----
    وأهلا بصوت عصفورة ف مجتمع التدوين
    والسلام

     
  • At 10 February 2007 at 22:07:00 GMT, Anonymous ميت said…

    أهلا بك في تنظيم إخوان من أجل التغيير لا الإصلاح :D

     
  • At 11 February 2007 at 22:34:00 GMT, Blogger elbahr said…

    والله صدق المثل اللي بيقول : اللي مالوش ظهر بينضرب على بطنه
    عموما ربنا على الظالم والمفتري وابن الحرام
    البحر
    www.ana-elbahr.blogspot.com

     
  • At 14 February 2007 at 04:41:00 GMT, Blogger واحدة من الاخوان بتحب البلد دي said…

    مفيش غير كلمة واحدة نقولها لعلي وياسر

    معلش يا علي..معلش يا ياسر ...
    مصر زي اختكم برضة اصدي زي بلدكم برضة ...دي كانت بتهزر معاكم بس ..اينعم هزارها تقيل وبايخ بس هزار برضة

    متزعلوش منها
    يللا العبوا مع بعض ومتتخانقوش

    اللي فات ده محاولة مني مزعلش من مصر لما تعمل فيا حاجات زي اللي عملتها في علي وياسر

    بحبك يا بلدي وخايفة بعدها تطلعي مبتحبنيش

     
Post a Comment
<< Home
 
My Name Is : AbdElRaHmaN Ayyash
I'm From : cairo, Egypt
And : I am just a guy, that wanna see his home "Egypt" in a great position in the civilized world , wanna talk to the other views' believers to hear from them and to make them listen to me , I'll try to show good model of a young Egyptian Muslim guy , who is believing in Islam as the only solution to all problems we face...... أنا مجرد شاب ، عاوز اشوف بلدي مصر ، في أحسن مكان وسط العالم المتحضر ، عاوز اتكلم مع أصحاب الرؤى المختلفة ، و عاوز اسمع منهم ، و عاوز اعمل من نفسي مثال كويس لشاب مصري ، مؤمن ان الاسلام هو الحل لكل مشاكلنا .
للفضوليين فقط

Free counter and web stats