AbdulRahman Ayyash
 

AbdelRahman Ayyash's Facebook profile

Tuesday, 13 February 2007
مش عارف
محبط اوي
تعبان اوي
مش عارف فعلا اكتب ايه
لكن اللي عاوز اقوله هي كلمة واحده
طبعا هكتب بعدها
لكن اللي جوايا كله في كلمة واحده
اني لوحدي
وحدي
!!!
مش عارف هقدر اتجاوز الموضوع ده وللا لأ
لكن أكيد الي هقدر اعمله اني هنسى زي ما نسيت قبل كده
انا لسه بفكر فيها
كنت فاكر نفسي نسيت
لكن مش قادر
بحاول انسى
بس من نسياني بفتكرها
هي مين ؟
انت مالك انت وهو ؟
بس الحاجه اللي اقدر اقولها .. انها لسه في قلبي
بس
وربنا يستر منكم
posted by AbdElRaHmaN Ayyash @ 13:49  
9 Comments:
  • At 13 February 2007 at 18:03:00 GMT, Blogger أروى الطويل said…

    على فكره انا اسم مدونتى كان برضه غريب على فكره فى اتنين غريب غيرك
    على فكره المدونه تحفه اوى وجميله ربنا يوفقك

     
  • At 13 February 2007 at 19:02:00 GMT, Blogger nar said…

    هاهاههاهاهها مش محتاجين نفكر يا بني احنا قارشين الفوله والطعمياية كمان تحب أخليني أقولك هيا مين...هاهاههاهاهاهاها
    وإليك نصيحة تيمون هاكونا متاتا
    ولما الماضي يديك طهره ادي ضهرك للماضي
    وهاتقدر تجاوز الموقف ان شاء الله انتا بس عايز زقة صغيرة وشوية شحن وافتكر كلمة حسن
    ماشي يا بني

     
  • At 13 February 2007 at 19:11:00 GMT, Blogger nar said…

    واخد بالك ماردتشي احرجك اهوا افتكر الجمايل .......ايه يا عم انا سايبك أخر طعامه بعدها بكام ساعة تقلبها نكد كده يا راجل طب قوللي طيب كت هاقولك اخبط دماغك في الحيطة أو في الأرض على أقصى تقدير
    ثم ايه يا عم انت ماشي معايا طول النهار وبعدين تقول انك لوحدك وانا ايه فراغ الله يكسفك يا بني يللا هش هش من قدامي

     
  • At 13 February 2007 at 19:15:00 GMT, Anonymous مصطفى البيسي said…

    إليك قول جرير
    إن العيون التي في طرفها حور قتلتنا ثم لم يحيين قتلانا

     
  • At 14 February 2007 at 05:54:00 GMT, Blogger AbdElRaHmaN AyYaSh said…

    أولا أهلا بيكي يا أروى ..
    فعلا نورتي المدونة
    ----
    أما انت بقى يا فايق
    ههههههههههههه
    انت الاشجع
    انت الاقوى
    انت الاذكى
    كنت قول
    مكنتش هتلاقي عندك مدونة تاني يوم الصبح
    وهو انا لو ماشي معاك مبقاش لوحدي يا بلال ؟
    ده المتغطي بيك عريان يا روحي :P
    وأهلا بيك يا مصطفى
    بس مش عارف ليه حاسس انك انت وواحد تاني واحد
    يللا
    ربنا ييسر
    سلام

     
  • At 14 February 2007 at 14:35:00 GMT, Blogger nar said…

    تم ترم الله أكبر فلنعلنها اذن حربا شعواء على صاحب هذه الموبنة المتعدي على رموز الأمة.... المتغطي بيا عريان يا******* بتقوللي أنا كده لا صو ت يعلو فق صوت المعركة فلتدق الطبول وليخرج الفرسان للمبارزة فإما نكون أو لا نكون يا من تكرهون صاحب هذه المدونة أماما أماما ..وأعلى فأعلى

    ....
    وانا قلتلك انهارده ان انا تالت واحدمعلق وقولتلك الغلطة اللي حصلت....
    أسلم تسلم

     
  • At 23 February 2007 at 14:20:00 GMT, Anonymous Anonymous said…

    لا اظن النسيان بهذه الصعبة!!

    انساها هى الاخرى ان اردت !!... لا اظنها تكون اغلى عليك ممن سبقها ..

     
  • At 24 February 2007 at 21:52:00 GMT, Anonymous Anonymous said…

    كيف مدونة من مدونات الاخوان

    وتقو هذا يا فتي

    من كمال الايمان التعلق بالله وحده

    وان يكون الله ورسوله احب اليه مما سواهما

    من المعينات علي نسيان الامور الدنيوة

    تذكر الهدف الذي خلقنا الله من اجله

    تذكر دورك في دعوتك

    تذكر ما تتمني ان تراه في الجنه

    تذكر كيف تريد الله ان يحافظ علي زوجتك القادمة


    اخ لك يحبك ويحب دعوة الاخوان

     
  • At 24 February 2007 at 23:17:00 GMT, Blogger AbdElRaHmaN said…

    نعم أخي
    كلامك صحيح والله
    لكن من قال انني قصدت سوءا
    دعوني أدفن ما بقلبي في تربتي
    عموما
    جزاكم الله خيرا
    أثرت كلماتك في كثيرا
    بوركت
    والسلام

     
Post a Comment
<< Home
 
My Name Is : AbdElRaHmaN Ayyash
I'm From : cairo, Egypt
And : I am just a guy, that wanna see his home "Egypt" in a great position in the civilized world , wanna talk to the other views' believers to hear from them and to make them listen to me , I'll try to show good model of a young Egyptian Muslim guy , who is believing in Islam as the only solution to all problems we face...... أنا مجرد شاب ، عاوز اشوف بلدي مصر ، في أحسن مكان وسط العالم المتحضر ، عاوز اتكلم مع أصحاب الرؤى المختلفة ، و عاوز اسمع منهم ، و عاوز اعمل من نفسي مثال كويس لشاب مصري ، مؤمن ان الاسلام هو الحل لكل مشاكلنا .
للفضوليين فقط

Free counter and web stats